Een Belgische Hotspot!

Dag luisteraar,

‘Soms zijn er van die dingen die nooit lijken te verdwijnen.’ essay writers uk Zo begon ik vorige maand. Het was toen een waarheid als een koe, of neen, een waarheid als een apatosauraus. Was. Een maand later leven we in een andere realiteit, een realiteit vol veranderingen.Het bord op de muur is niet meer en heeft plaats gemaakt voor mooie witgeschilderde oude bakstenen. Soms zijn er van die dingen die lijken te verdwijnen …

Nog een andere grote verandering op onze werkvloer is dat we een paar vierkante meter kantoorruimte hebben uitgeleend aan het bijzonder rustige team achter het project rond 100 jaar radio. Benieuwd hoelang ze het zullen uithouden tussen al ons radiospotgeweld 😉

En over veranderingen gesproken: we zijn zeer blij dat onze Mark sinds deze maand weer helemaal terug is. Zeer welkom, Mark!

En nog meer veranderingen: onze Apollo neemt na zeven jaar afscheid van onze radiospotcel en gaat aan de slag bij de TOR. Waar TOR precies voor staat vergeet ik altijd, maar we hebben ze hard nodig en ze leveren fantastisch werk! Bedankt voor je inzet vanaf dag 1 van de radiospotcel Apollo!

Voila, na deze dienstmededelingen over naar de orde van de dag. De genomineerden voor onze Hotspot van november zijn:

1. Canvas: een interne promo voor de reeks Dag. Eenvoudig, sec én bijzonder grappig. Zo hebben we ze graag!

2. Onze radiospot voor de Filipijnen: Hayan 2121: Een pakkende spot die op alle Vlaamse radiostations heeft gelopen (of nog loopt). In geen tijd geproduceerd. Bedankt aan iedereen die hieraan heeft meegewerkt!

3. Studio Brussel op Spotify: Duidelijk, eenvoudig en goed gemaakt!

4. Stemspot voor de 1000 Klassiekers van Radio 2 : Bekende stemmen maken van deze spot een bijzonder sterk verhaal. Mooie campagne!

5. Radio 1: interne promo voor 100 op 1. Grappige en prikkelende radiospot voor de mooiste Belgische lijst. Meer moet dat niet zijn 😉

6. MNM: interne promo voor Zwarte Peter Ik citeer één van onze juryleden:’ De sint in zo een strakke, straffe verpakking steken dat hij helemaal hip is. Sterke montage’

7. Klara: ruilspot voor De Filharmonie: Hoe we klassieke muziek aanstekelijk kunnen verkopen. Goed gevonden!

8. Ketnet: de intrede van de Sint: Een verrassende invalshoek. Leuke spot!

9. één: interne promo voor de film ‘Groenten uit Balen’: Duidelijk en met de juiste sfeervolle quotes. Werkt!

Tijdens de stemronde bleek al snel dat er ook deze keer drie topfavorieten waren. De strijd was deze keer bijzonder spannend en ging tussen Canvas, MNM en Radio 1. De verschillen zijn miniem, maar er is maar één grote winnaar van de Hotspot, de beste intern geproduceerde radiospot, en dat is deze keer:

Radio 1: interne promo voor 100 op 1. Topidee en goed gerealiseerd. Dat maakt 101 op 1. Proficiat Ben, Helena, Patrick en iedereen die hieraan heeft meegewerkt!

Fijne feesten en tot volgend jaar!

 

Share