Een Verwarmende Hotspot

Elke maand zetten we onze radiospots in de etalage. En dat doen we graag. Of onze spotmakers in onze studio’s of thuis in hun slaapkamer, keuken, zolderkamer, kelder of salon aan het werk zijn, ze blijven elke dag hard werken om onze merken zo goed mogelijk aan te kleden. Respect!

Dit zijn, volgens onze spotproducers, de beste radiospots die ze in oktober uit hun lange mouw hebben geschud, met de ongefilterde commentaar van onze Hotspot-jury:

DE WARMSTE WEEK – Golf 2 – Versie 1, Versie 2 en Versie 3

‘ De getuigenissen zijn extra pakkend omdat ze ietwat stuntelig zijn voorgelezen, en daar word ik warm van zie… Op kop omdat ze zoveel warmte uitstraalt, in deze tijden nog eens extra nodig en een mooie rol voor VRT. Voorkeur voor versie 1, die komt binnen! Mooie authentieke campagne.’

KLARA – In Stilte – Interne Promo 

‘ Zelden de stilte zo schoon gehoord. Een heerlijke stem trouwens die de stilte prachtig vormgeeft. (By the way, voorzitter, van wie is die stem?) Heerlijke muziek die aan stilte doet denken… Klara-spotjes spreken me altijd aan: ze stralen meestal rust en kwaliteit uit. Toch wel één van de mooiste Klara-spotjes van het jaar.’

CANVAS – Winteruur – Interne Promo

‘ Als afwijkend gedrag kan dat tellen. Dit is zo onnozel, eenvoudig en sterk. Daar kan ik echt geweldig mee lachen. ‘

StuBru – Europe Biggest Dance Show – Interne Promo 

‘ Vette spot met vette beats, klinkt fantastisch. Fijn ook met die steden die met het plaatselijk accent worden uitgesproken, ook niet dance-liefhebbers worden meegenomen door deze spot! Niet mijn ding, maar ik voel dat het doelpubliek wordt aangesproken 😊 De spot neemt mij mee op een minitrip, zoals de uitzending er ook één zal zijn. Heel mooi opgebouwd, met perfecte, vele stemmen die wellicht uit de prima jingles van de show zijn gehaald. Goede basisproducten om mee te werken, daar kan een chef altijd iets lekker van koken toch? ‘

RADIO2 – De Klassiekers van de jaren 90 – Interne Promo

‘ Zit Radio2 aan de pillen? Fijn dat maf idee om het neer te zetten als een kosmisch fenomeen, dat Sabine semiwetenschappelijk uit de doeken doet. En dan een paar iconische nummers uit de 90’s erin verwerkt. Zalig en lekker fris voor 2.’

KETNET – Samson en Marie – Interne Promo

‘ Eenvoudig en duidelijk, goed voor de doelgroep. Ik zou de voice over ook laten zingen 😉 ‘

RADIO1 – De Lage Landen-stream – Interne Promo

‘ Gewéldig to the point, met zorgvuldig gekozen songflarden wordt hier een mooie boodschap neergezet. Creatief en goed gemixt. Altijd lekker 🙂 Is al eens gedaan maar het werkt prima, ook prima getimed allemaal. Verschillende keren gehoord en ik word deze spot nooit beu. Perfect gekozen nummers! Heel leuke spot!’

MNM – Hot N Cold – Interne Promo

‘Een schitterend wilde montage.’

één – Andermans Zaken – Interne Promo – Versie 1, Versie 2 en Versie 3

‘Heerlijk wervende spots. Omdat Kamal zo ontwapenend is, vooral de versie met de lachband is heel leuk. Goed gevonden om het als stand-up te verpakken. Dromen om een superheld te worden? Hij is het dan toch voor zoveel ondernemers! Chapeau voor Kamal. De spot doet wat ie moet: 1: Uitleggen dat een zakelijk magazine wél iets voor mij is dankzij Kamal. 2: Uitleggen dat Kamal echt ook wel een expert is. 3: Mij nieuwsgierig maken. En 4: vooral…  ook grappig, want ook daar is Kamal nog eens expert in.  Jawadde 4 boodschappen in 30 sec! Dat was toch verboden? ‘

De commentaar van onze Hotspot-juryleden heb je gelezen, nu nog de punten. Klara en één deden het niet slecht, maar zoals bijna altijd zijn er drie campagnes die met de meeste punten gaan lopen. Op de derde plaats staat StuBru, op de tweede plaats Canvas en de winnaar van de Hotspot van oktober 2020 is …

Hotspot winnaar oktober 2020
De makers van de winnende Hotspot.

DE WARMSTE WEEK – Golf 2 – Versie 1, Versie 2 en Versie 3

Een dikke proficiat Evelien, Marie, Linde, Jasmien en iedereen die meewerkte aan deze pakkende campagne! Straf werk!

Maak er een warme maand van!